martes, 11 de noviembre de 2014

1-EGUNEROKO TEORIA


2014ko Urriaren 16

Teoriako lehengo eguna izan da. Irakasleak ikasgaiaren aurkezpena egin digu. Nondik norakoak, ebaluazio irizpideak, saio teoriko eta praktikoak nola banandutak egongo diren, ... Nahiz eta teknologiak berria ondo eraman, esan beharra dut hasieran pizka bat galduta ikusi dut  nire burua.

Hasieran, galdera asko etorri zaizkit burura eta ez nuen asko ulertzen baina erraza dela eta denborarekin zailtasunak aurre egingo diegula esan digu eta hori entzutean pizka bat gehiago erlaxatu naiz.


Izan ere, IKT-ko ikasgai hau, gogo handiekin hartzen dut eta lehen bai lehen nire teknologiako alderdiak hobetu nahi ditut. Besterik gabe, blog honetan nire iritziak, ikuspuntuak eta beldurrak plasmatuko ditut eta espero dut zuen gustoko izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario